sobota, 31 stycznia 2009

Geinoh Yamashirogumi - 3 records

(band's logo)

This is probably the weirdest and the most different, also most fascinating kind of sound I can imagine. It's a mix of buddhist chanting, japanese folk, indonesian gamean music and synthetizers. The band's most well-known and probably best work is Akira soundtrack. Nevertehless, I would recommend the people who are new to the band to download and listen in the order of this post.
"Geinoh Yamashirogumi (Japanese: 芸能山城組, Geinō Yamashirogumi) is a Japanese musical collective founded on January 19, 1974 by Tsutomu Ōhashi, consisting of hundreds of people from all walks of life: journalists, doctors, engineers, students, businessmen, etc.
They are known for both their faithful re-creations of folk music from around the world, as well as their fusion of various traditional musical styles with modern instrumentation and synthesizers." Links taken from
Zombiepaper's list on RYM .






Ecophony Rinne (1986)

Geinoh Yamashirogumi - Rinne Kokyogaku



1. Primordial Germination 11:49

2. Falling as Flowers Do - Dying a Glorious Death 7:55

3. Dark Slumber 5:11

4. Reincarnation 13:37


try



Akira OST (1990)


1. Kaneda 3:10
2. Battle Against Clown 3:36
3. Winds Over The Neo-Tokyo 2:48
4. Tetsuo 10:18
5. Doll's Polyphony 2:55
6. Shohmyoh 10:10
7. Mutation 4:50
8. Exodus From The Underground Fortress 3:18
9. Illusion 13:56
10. Requiem 14:25

try



Osorezan/ Duo No Kenbai (1976)


1. Osorezan (Mountain of Fear) 18:55
2. Doh no Kembai (Copper Sword Dance) 18:47


try


10 komentarzy:

  1. Oglądam węgierskie filmy,rzucam/ograniczam palenie,średnio się czuje i robie coś o czym nie powiem bo nie chcę zapeszac ;|.Wrodzony nihilizm,pora roku i główne zainteresowania muzyczne daja po plecach...Cud że jeszcze żyję:P.

    a i sny mam dziwne i bardzo intensywne - przez co niewyspany chodze cały czas.Pewnie przez rzucanie palenia.

    a żes dojebał hurtowo... muze z akiry pare lat temu słuchałem,pewnikiem mam jeszcze gdzies ten soundtrack.Wziołes w koncu ta muze z anime 'metropolis'?

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. gg mi się popsuło.I więcej to chyba nic nie słychac...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja palę tylko fajkę (drewnianą) ostatnio, ewentualnie jak mam ochotę na przerwach to cośtam sępie. Hm, szukasz pracy czy się żenisz? ;]
    Żyj, przydajesz się :P

    No dojebałem bo akurat tego słucham sporo ostatnio. Kurde, chyba w końcu nie ściągnąłem, zaraz to poprawię.

    Ty używasz takich szmatańskich wynalazków jak gg? Zaraz się okaże że masz też naszą-klasę ;D Jak naprawisz to wal na 5883651, wygodniej tak gadac niż przez komenty na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie uzywam juz... naszej klasy nie mam.pracy nie szukam teraz bo mnie zimno odstrasza ;P a i nie czuję sie najlepiej.a wzenil bym sie chetnie w jakis majatek ale perspektyw nie widac.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam ;f kumpele z roku mi z nudów założyły w październiku, hasło dostałem dopiero na gwiazdkę i jak zobaczyłem że mam już 50 pokemonów to uznałem że niech już zostanie. Chory jesteś, czy to z przepicia/przecpania? ;p
    Metropolis ściągnąłem ale pewnie z tydzień minie zanim posłucham, bozia mnie nie kocha i za dużo albumów dobrych ostatnio wychodzi ;_;

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie pije i niecpam o_O.Naprawdę...Bardzo sporadycznie przyjmuję używki.Chodz fakt jak już przyjmuję to tydzień mam z głowy...

    OdpowiedzUsuń
  8. wzruc cos bo blog zdycha... wiem że czasem ciężko:P.

    daj mnie jakąś elektronike/abient/minimal jakiej nie znam.

    Najlepiej pod władka hirsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę wrzucic Kurana od nowa bo się dowiedziałem że coś zjebałem w dzieleniu i archiwum jest corrupted na kilku plikach. Hirscha Ci mogę wrzucic 4 symfonię, pasi? Imo lepsza od Tobruku, dźwiękowo zbliżona.
    Teraz jestem 2 tyg. w Gliwicach i mam szerokopasmowy internet, mogę wrzucac tonami ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. The first archive have password. Please tell us the password. Congratulations! Very interesting blog... Best regards...!

    OdpowiedzUsuń